Konu
5 Zayıfı Olan Sınıf Geçebilicek - Liseler İçin
04-05-2008, 13:59:42
#15
Mike
Üniversiteler gibi olacak sanırım. Üniversitelerdede kalma yok sadece alttan kaldıgın dersi alıyorsun bir daha.Diplomanı ancak bütün derslerini geçince veriyorlar.