Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
E Tabi Böyle olursa Okuyan da işsiz kalır okumayan da, nasıl olsa okula giden herkes geçiyor. Güzel dereceyle, zayıf dersi olmadan, hakkıyla okul bitirenlere yazık. Lisede olduğum zamanda şöyle bi olaya şahit olmuştum, lise 1 de 1 hafta okula gelip daha sonra 3 sene boyunca hiç okula uğramayan bir kişi, lise son sınıfta dönem sonuna doğru diplomasını gördüm, 4,5 ortalamayla okuldan mezun oldu. Böyle devam ederse ileride çocuğum olursa ilköğretimden sonra liseye değil, ilgi alanındaki kurslara göndericem.