• 20-07-2016, 14:04:04
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2007 de okulu bitirdim hala ödemedim vergi dairesine yolladılar borcu orda taksitlendirdim ilk taksiti ödedim sonrasını ödemedim öyle duruyor
  • 20-07-2016, 23:50:35
    #11
    srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki ben borcumu ertlesem enflasyon yükselirse daha fazla ödeme yapıcam azalırsa daha az mı ödeme yapıcam bu şekilde mi anlamalıyım?
    evet aynen ama enflasyon nun - olma şansı yok hele şimdi ohal ilan edilmişken. dediğim gibi yüzde 10 larda devam etmesi muhtemel.
    (bu bir yatırım tavsiyesi değildir )
  • 03-08-2016, 12:11:57
    #12
    srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar,

    Kredi borcu ödeme zamanım yaklaşıyor. Erteleme için kyk'arayıp bilgi aldım.
    Bana söylenilen toplamda 12.060 TL para almışsınız. Nu yılki Tüfe/efe payıda 1.643TL Toplamda 13.703 tl borcunuz var denildi. 1 yıl erteleme yapabilceğimi söyledi tüfe efe miktari değişir faiz işleme durumu olmaz dedi.

    Benim anlayamadığım 1.si tüfe / efe nedir. ekleme neden yapılır. Faiz gibi bişey midir?

    2.si Ertelemeden sonraki tüfe / efe 12.060 (yani almış olduğum para) üzerine mi eklenecek yoksa 13,703 tl nin üzerine mi?

    Benim gibi erteleme düşünen veya yapmış olan arkadaşlar bilgi verebilir mi?
    LionhearT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2007 de okulu bitirdim hala ödemedim vergi dairesine yolladılar borcu orda taksitlendirdim ilk taksiti ödedim sonrasını ödemedim öyle duruyor
    biraz fazla büyük konuşmuşum geçen hafta itibariyle banka hesaplarım donduruldu banka hesabınızda borç tutarınız kadar para tutmayın derim
  • 03-08-2016, 13:22:37
    #13
    theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildiğim bir şey var eğer çalışıyorsan erteleme yapmıyorsun sigortasız çalışabilirsin bu zaman içinde
    hayır hocam, sigortalı çalışıyorum ve erteledim.
  • 05-08-2016, 13:59:44
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    xyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır hocam, sigortalı çalışıyorum ve erteledim.
    Nasıl oldu, ben kyk aradığımda kasımda odemesi başlayan borcu erteleyebilmek için e devlet üzerinden başvuru yapılması gerekiyor dendi bana ekim ayı içinde. Siğortalı olarak çalışmıyor isen bu erteleme onaylanırmış.
  • 05-08-2016, 15:07:33
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BORÇ ERTELEME TALEBİ EN ERKEN, BORÇ ÖDEME BAŞLANGIÇ TARİHİNDEN 1 AY ÖNCESİNDEN YAPILABİLİR diyor e devlette. zaten işe girdim artık çok geç
  • 06-08-2016, 09:51:49
    #16
    srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl oldu, ben kyk aradığımda kasımda odemesi başlayan borcu erteleyebilmek için e devlet üzerinden başvuru yapılması gerekiyor dendi bana ekim ayı içinde. Siğortalı olarak çalışmıyor isen bu erteleme onaylanırmış.
    ben dilekçe yazdım hocam, izah ettim dedim ki ön lisans bitti şuan aöf lisans okuyorum işletme bölümü, dilekçenin ekine de ön lisans diploma fotokopisi ve aöf lisans işletme bölümü öğrenci belgesini ekledim gönderdim. bir süre sonra kontrol ettim yapılandırma aşamasında yazıyordu, geçen girdim baktım 2018 e ertelemişler. şuan sigortalı çalışan birisiyim. e devletten falan başvuru yapmadım. isterseniz tekrar görüşün, dilekçe yazıp ekine şunu şunu koyup göndereceğim, erteleme olabilir mi falan.
  • 06-08-2016, 10:29:09
    #17
    dev
    Kurumsal Üye
    Bu gün borcumu sorgulattım. "borcunuz vergi dairesine yönlendirilmiş" diye uyarı verdi. E-devletten baktığım da vergi dairesi ile ilgili bir borcum görünmüyor. Vergi dairesine mi gitmem lazım acaba?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:29:09 -->-> Daha önceki mesaj 10:26:06 --

    E-devlet kyk sayfasına https://intvrg.gib.gov.tr sayfasına yönlendirdiler. Açılan sayfada herhangi bir borç tutarı yazmıyor.