Merhaba Arkadaşlar,
Kredi borcu ödeme zamanım yaklaşıyor. Erteleme için kyk'arayıp bilgi aldım.
Bana söylenilen toplamda 12.060 TL para almışsınız. Nu yılki Tüfe/efe payıda 1.643TL Toplamda 13.703 tl borcunuz var denildi. 1 yıl erteleme yapabilceğimi söyledi tüfe efe miktari değişir faiz işleme durumu olmaz dedi.
Benim anlayamadığım 1.si tüfe / efe nedir. ekleme neden yapılır. Faiz gibi bişey midir?
2.si Ertelemeden sonraki tüfe / efe 12.060 (yani almış olduğum para) üzerine mi eklenecek yoksa 13,703 tl nin üzerine mi?
Benim gibi erteleme düşünen veya yapmış olan arkadaşlar bilgi verebilir mi?
Üniversite Kredi Borcu Erteleme (R10 +++)
16
●952
- 19-07-2016, 11:57:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 19-07-2016, 12:08:25Sana yardımcı olamayacağım ama bir eleştiri yapicam.
üniversite bitirmiş veya yakında mezun olacak birisi nasıl bilmez tefe tüfe / üfe hiç mi görmedin ekonomi dersi veya hiç mi duymadın gerçekten ilginç.. - 19-07-2016, 12:19:55Seçmeli ekonomiye giriş diye bir ders aldım fakat hiç kafa yapımın uyguduğu bi alan olmadığından pek sevdiğim, anladığım bir ders değildir.NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2016, 12:38:39Tüketici ve Üretici fiyatları endeksinden bahsediyor. Zaten zamlanmış olan paranın üstüne tekrar ekleme yapıyorlar. Kesildikten sonra 1 sene uzattım, 1 sene de iş aradım derken ödemeler gelmiş de geçmiş. Erteleme imkanımı kaybettim, mümkünse ve şu an çalışmıyorsanız erteleme yoluna gidin kesinlikle. Çünkü ödemeyince her ay zam binmeye devam edecek.
- 19-07-2016, 13:19:59Aslında ödeme imkanım var ama beni bu yıl başlarsam zorlayabilir. 1 yıllık erteleleme eğer fazla para ödemeyeceksem yapayım diye düşünüyorum.AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2016, 13:57:031 Yıllık ertelemenin çok koyacağını sanmıyorum. Ama 1 yıl ödemezseniz erteleme yapmadan, oldukça fazla artıyor. Benim 5700'ken 1 yıla yakın ödemediğimden 5930 olmuşsrknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2016, 23:11:11Üyeliği durduruldubildiğim bir şey var eğer çalışıyorsan erteleme yapmıyorsun sigortasız çalışabilirsin bu zaman içinde
- 20-07-2016, 11:58:41Peki ben borcumu ertlesem enflasyon yükselirse daha fazla ödeme yapıcam azalırsa daha az mı ödeme yapıcam bu şekilde mi anlamalıyım?oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle