Tüketici ve Üretici fiyatları endeksinden bahsediyor. Zaten zamlanmış olan paranın üstüne tekrar ekleme yapıyorlar. Kesildikten sonra 1 sene uzattım, 1 sene de iş aradım derken ödemeler gelmiş de geçmiş. Erteleme imkanımı kaybettim, mümkünse ve şu an çalışmıyorsanız erteleme yoluna gidin kesinlikle. Çünkü ödemeyince her ay zam binmeye devam edecek.
Aslında ödeme imkanım var ama beni bu yıl başlarsam zorlayabilir. 1 yıllık erteleleme eğer fazla para ödemeyeceksem yapayım diye düşünüyorum.