Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba Arkadaşlar,
Kredi borcu ödeme zamanım yaklaşıyor. Erteleme için kyk'arayıp bilgi aldım.
Bana söylenilen toplamda 12.060 TL para almışsınız. Nu yılki Tüfe/efe payıda 1.643TL Toplamda 13.703 tl borcunuz var denildi. 1 yıl erteleme yapabilceğimi söyledi tüfe efe miktari değişir faiz işleme durumu olmaz dedi.
Benim anlayamadığım 1.si tüfe / efe nedir. ekleme neden yapılır. Faiz gibi bişey midir?
2.si Ertelemeden sonraki tüfe / efe 12.060 (yani almış olduğum para) üzerine mi eklenecek yoksa 13,703 tl nin üzerine mi?
Benim gibi erteleme düşünen veya yapmış olan arkadaşlar bilgi verebilir mi?