Tüketici ve Üretici fiyatları endeksinden bahsediyor. Zaten zamlanmış olan paranın üstüne tekrar ekleme yapıyorlar. Kesildikten sonra 1 sene uzattım, 1 sene de iş aradım derken ödemeler gelmiş de geçmiş. Erteleme imkanımı kaybettim, mümkünse ve şu an çalışmıyorsanız erteleme yoluna gidin kesinlikle. Çünkü ödemeyince her ay zam binmeye devam edecek.