Bu gün borcumu sorgulattım. "borcunuz vergi dairesine yönlendirilmiş" diye uyarı verdi. E-devletten baktığım da vergi dairesi ile ilgili bir borcum görünmüyor. Vergi dairesine mi gitmem lazım acaba?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:29:09 -->-> Daha önceki mesaj 10:26:06 --
E-devlet kyk sayfasına
https://intvrg.gib.gov.tr sayfasına yönlendirdiler. Açılan sayfada herhangi bir borç tutarı yazmıyor.