Nasıl oldu, ben kyk aradığımda kasımda odemesi başlayan borcu erteleyebilmek için e devlet üzerinden başvuru yapılması gerekiyor dendi bana ekim ayı içinde. Siğortalı olarak çalışmıyor isen bu erteleme onaylanırmış.
ben dilekçe yazdım hocam, izah ettim dedim ki ön lisans bitti şuan aöf lisans okuyorum işletme bölümü, dilekçenin ekine de ön lisans diploma fotokopisi ve aöf lisans işletme bölümü öğrenci belgesini ekledim gönderdim. bir süre sonra kontrol ettim yapılandırma aşamasında yazıyordu, geçen girdim baktım 2018 e ertelemişler. şuan sigortalı çalışan birisiyim. e devletten falan başvuru yapmadım. isterseniz tekrar görüşün, dilekçe yazıp ekine şunu şunu koyup göndereceğim, erteleme olabilir mi falan.