srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar,

Kredi borcu ödeme zamanım yaklaşıyor. Erteleme için kyk'arayıp bilgi aldım.
Bana söylenilen toplamda 12.060 TL para almışsınız. Nu yılki Tüfe/efe payıda 1.643TL Toplamda 13.703 tl borcunuz var denildi. 1 yıl erteleme yapabilceğimi söyledi tüfe efe miktari değişir faiz işleme durumu olmaz dedi.

Benim anlayamadığım 1.si tüfe / efe nedir. ekleme neden yapılır. Faiz gibi bişey midir?

2.si Ertelemeden sonraki tüfe / efe 12.060 (yani almış olduğum para) üzerine mi eklenecek yoksa 13,703 tl nin üzerine mi?

Benim gibi erteleme düşünen veya yapmış olan arkadaşlar bilgi verebilir mi?
LionhearT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2007 de okulu bitirdim hala ödemedim vergi dairesine yolladılar borcu orda taksitlendirdim ilk taksiti ödedim sonrasını ödemedim öyle duruyor
biraz fazla büyük konuşmuşum geçen hafta itibariyle banka hesaplarım donduruldu banka hesabınızda borç tutarınız kadar para tutmayın derim