xyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır hocam, sigortalı çalışıyorum ve erteledim.
Nasıl oldu, ben kyk aradığımda kasımda odemesi başlayan borcu erteleyebilmek için e devlet üzerinden başvuru yapılması gerekiyor dendi bana ekim ayı içinde. Siğortalı olarak çalışmıyor isen bu erteleme onaylanırmış.