• 13-07-2016, 00:50:35
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Ailesini memlekete gönderip onun evine yerleşenler de varmış..
  • 13-07-2016, 08:58:45
    #29
    Düşünce çok güzel ama şu devirde 10 lira için adam öldürenler var hocam insan ailesine güvenemez oldu bu devirde arkadaşla çok zor


    hayatnesesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle anlatayım;

    Alacağımız daire 200 k dersek

    Ayda 1k ödeyebilecek 5 arkadaş başlangıçta 15k X 5 = 75k para toplanır. Peşinat olarak verilir. Geri kalan 125 k için aylık 5k taksit ile 30 aylık kredi çekilir. Aylık ödeme miktarı çok olmasına ve taksit sayısının az olmasına bağlı olarak faiz düşük çıkar.

    Bu 30 ay içerisinde ev kiraya verilir. Kira ücreti bir kenarda biriktirilir ve 2. ev için peşinat olarak verilir. Yine aylık 5k toplanır üstüne bir de 2. evin kirası eklenip daha az kredi çekilir.

    Bu sistem hiç bozulmazsa
    1. daire 30 ay
    2. daire 24 ay
    3. daire 20 ay
    4. daire 18 ay
    5. daire daha az sürede alınabilir.

    10 yıl (120 ay) içinde 5 kişi düşük faiz ile ev sahibi olur.

    Hatta 5 ev alındıktan sonra devam edilirse 5k + 5k kira =10k aylık taksit ödemesi ile kısa süre içerisinde 6. 7. ev alınabilir.

    Rakamlar sembolik olarak verdim.
  • 13-07-2016, 09:21:37
    #30
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünce çok güzel ama şu devirde 10 lira için adam öldürenler var hocam insan ailesine güvenemez oldu bu devirde arkadaşla çok zor
    Aynen öyle ama insan ailesine de güvenemeyecekse niye yaşıyor ki. Arkadaşlar arasında olmasa bile aile içinde yapılabilir.
  • 13-07-2016, 10:03:31
    #31
    pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ailesini memlekete gönderip onun evine yerleşenler de varmış..
    Alıntı yapıp söylersen hem kime söylediğin belli olur hem söylediğin kişininde cevap verme hakkı olur .

    Bana söylediğini varsayarak cevap veriyorum . Ben ailemi köye göndermiyorum , ben evlenmeden öncede böyleydi .

    Yani bilip bilmeden şöyle boş şeyler yazıyorsunuz sinir katsayım artıyor .
  • 13-07-2016, 16:18:30
    #32
    Cebimde 1 kuruş yokken ev aldım.

    100 mortgage + 70 ihtiyaç + 10 annem + 10 kaynana + 10 ablam.

    Aylık 3 bin ödeme yapıyorum. Elden aldığım 30 bin borcum duruyor. Ev herşeyi ile 200 bine mal oldu 2 sene önce. Şu an 320 bin TL emlakçı hemen alayim diyor. Sahibinden üzerinden uğraşsam 350'ye gider. Ödeyeceğim toplam faiz tutarı 37 bin TL. Ev İstanbul/Pendikte.

    Anadolu yakasında bostancı civarında ömürlük oturacağım ufak 2+1 ev 500 bin TL. Bunu satıp 200 bin daha kredi çekmem gerekecek
  • 13-07-2016, 16:29:31
    #33
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cebimde 1 kuruş yokken ev aldım.

    100 mortgage + 70 ihtiyaç + 10 annem + 10 kaynana + 10 ablam.

    Aylık 3 bin ödeme yapıyorum. Elden aldığım 30 bin borcum duruyor. Ev herşeyi ile 200 bine mal oldu 2 sene önce. Şu an 320 bin TL emlakçı hemen alayim diyor. Sahibinden üzerinden uğraşsam 350'ye gider. Ödeyeceğim toplam faiz tutarı 37 bin TL. Ev İstanbul/Pendikte.

    Anadolu yakasında bostancı civarında ömürlük oturacağım ufak 2+1 ev 500 bin TL. Bunu satıp 200 bin daha kredi çekmem gerekecek
    Okokok beni ever
  • 13-07-2016, 17:48:45
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Lennox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınır hocam neden alınmasın.
    1200 TL'yi kredi için gözden çıkar. Aldığın evi kiraya ver. Min. 1000 TL'ye kira vereceksin. Kredi taksitlendirmesini 2000-2500 üzerinden kur. 5-10 sene sıkıntı çekeceksin ama değecek sonunda.
    Bir araştırma yapmam lazım... Dediğin gibiyse düşüneceğim..

    LG-H815T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 13-07-2016, 18:19:42
    #35
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cebimde 1 kuruş yokken ev aldım.


    100 mortgage + 70 ihtiyaç + 10 annem + 10 kaynana + 10 ablam.

    Aylık 3 bin ödeme yapıyorum. Elden aldığım 30 bin borcum duruyor. Ev herşeyi ile 200 bine mal oldu 2 sene önce. Şu an 320 bin TL emlakçı hemen alayim diyor. Sahibinden üzerinden uğraşsam 350'ye gider. Ödeyeceğim toplam faiz tutarı 37 bin TL. Ev İstanbul/Pendikte.

    Anadolu yakasında bostancı civarında ömürlük oturacağım ufak 2+1 ev 500 bin TL. Bunu satıp 200 bin daha kredi çekmem gerekecek
    Selam,

    Pendik te ne tarafta. Benim de Sapanbağları, Bosna Parkı'nın orada 0 dairem var, piyasayı araştırıyorum.
  • 13-07-2016, 23:39:55
    #36
    Bir yorumda ben yapayım belki bir faydam olur. Bakın arkadaşlar bir kenarda birikmiş paranız var ise direk krediye girip kat tapulu daire alıp 10 yıl borca strese girmek yerine şöyle yaparak ev sahibi olabilirsiniz.

    Bu söylediğim ortalama 70.000 ile 100.000 tl nakitti olanlar ve istanbulda yaşayanlar içindir. Bu arada 70 bin nakittin yoktur ama 45bin vardır 25 bin ihtiyaç kredisi ile bu farkı kapatabilirsiniz.

    Neyse benim tavsiyem şu yöndedir: Toprak tapulu kelepir satılan ev kovalıcaksınız yani kelepirden kastım ölü para olacak diye birşey yok ederinin biraz altında zemin kat olabilir 1+1 olabilir yani istanbulun neresinde olursanız olun en kötü ev bile 800 tl üstü kiraya gidiyor böyle bir evi aldığınızda bekara veya öğrenciye 800 tl kiraya verdiğinizde sizde daha iyi bir evde 1000 tl ye araştırıp orta seviye güzel bir evde kiraya çıkabilirsiniz bu durumda hem eviniz her geçen gün değer görür sizde kiradan gelen para ile bedavaya sayılacak şekilde kendi eviniz gibi kiraya çıkmış olursunuz yani kiraya her ay 1000+ para ayırmak zorunda kalmazsınız bilmiyorum izah edebildim mi söylediklerim tecrübe ile eşittir umarım yorumum iyi anlayan ve ev sahibi olmaya niyet etmiş kişilere fayadalı olur.