Ev alanlar, nasıl aldınız? Nasıl alınıyor?
38
●3.561
- 13-07-2016, 08:58:45Düşünce çok güzel ama şu devirde 10 lira için adam öldürenler var hocam insan ailesine güvenemez oldu bu devirde arkadaşla çok zor

hayatnesesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-07-2016, 09:21:37Aynen öyle ama insan ailesine de güvenemeyecekse niye yaşıyor ki. Arkadaşlar arasında olmasa bile aile içinde yapılabilir.SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2016, 10:03:31Alıntı yapıp söylersen hem kime söylediğin belli olur hem söylediğin kişininde cevap verme hakkı olur .pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana söylediğini varsayarak cevap veriyorum . Ben ailemi köye göndermiyorum , ben evlenmeden öncede böyleydi .
Yani bilip bilmeden şöyle boş şeyler yazıyorsunuz sinir katsayım artıyor . - 13-07-2016, 16:18:30Cebimde 1 kuruş yokken ev aldım.
100 mortgage + 70 ihtiyaç + 10 annem + 10 kaynana + 10 ablam.
Aylık 3 bin ödeme yapıyorum. Elden aldığım 30 bin borcum duruyor. Ev herşeyi ile 200 bine mal oldu 2 sene önce. Şu an 320 bin TL emlakçı hemen alayim diyor. Sahibinden üzerinden uğraşsam 350'ye gider. Ödeyeceğim toplam faiz tutarı 37 bin TL. Ev İstanbul/Pendikte.
Anadolu yakasında bostancı civarında ömürlük oturacağım ufak 2+1 ev 500 bin TL. Bunu satıp 200 bin daha kredi çekmem gerekecek
- 13-07-2016, 16:29:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Okokok beni everokokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2016, 17:48:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bir araştırma yapmam lazım... Dediğin gibiyse düşüneceğim..Lennox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG-H815T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 13-07-2016, 18:19:42Selam,okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pendik te ne tarafta. Benim de Sapanbağları, Bosna Parkı'nın orada 0 dairem var, piyasayı araştırıyorum. - 13-07-2016, 23:39:55Bir yorumda ben yapayım belki bir faydam olur. Bakın arkadaşlar bir kenarda birikmiş paranız var ise direk krediye girip kat tapulu daire alıp 10 yıl borca strese girmek yerine şöyle yaparak ev sahibi olabilirsiniz.
Bu söylediğim ortalama 70.000 ile 100.000 tl nakitti olanlar ve istanbulda yaşayanlar içindir. Bu arada 70 bin nakittin yoktur ama 45bin vardır 25 bin ihtiyaç kredisi ile bu farkı kapatabilirsiniz.
Neyse benim tavsiyem şu yöndedir: Toprak tapulu kelepir satılan ev kovalıcaksınız yani kelepirden kastım ölü para olacak diye birşey yok ederinin biraz altında zemin kat olabilir 1+1 olabilir yani istanbulun neresinde olursanız olun en kötü ev bile 800 tl üstü kiraya gidiyor böyle bir evi aldığınızda bekara veya öğrenciye 800 tl kiraya verdiğinizde sizde daha iyi bir evde 1000 tl ye araştırıp orta seviye güzel bir evde kiraya çıkabilirsiniz bu durumda hem eviniz her geçen gün değer görür sizde kiradan gelen para ile bedavaya sayılacak şekilde kendi eviniz gibi kiraya çıkmış olursunuz yani kiraya her ay 1000+ para ayırmak zorunda kalmazsınız bilmiyorum izah edebildim mi söylediklerim tecrübe ile eşittir umarım yorumum iyi anlayan ve ev sahibi olmaya niyet etmiş kişilere fayadalı olur.
