Düşünce çok güzel ama şu devirde 10 lira için adam öldürenler var hocam insan ailesine güvenemez oldu bu devirde arkadaşla çok zor
Aynen öyle ama insan ailesine de güvenemeyecekse niye yaşıyor ki. Arkadaşlar arasında olmasa bile aile içinde yapılabilir.