Mortgage yi açarmısın Okokok. Konut kredisi felanmı oluyor?
Ev almak için düşüncem. Kullanılabilitesi yüksek giriş kat olmayan 1+1 alıp kiraya vermek. Ödemesi zorlamadan daha kolay bitirilebilecek bir ödeme şekli olur. Ya da biraz yaşlı 2+1 daire. Hem cebimde param yok, hem sıfır olsun , hem merkezi yer olsun , kredi tutarı az olsun diyipte eve girmek, 20 yılınızı çüküp atmak demektir.
Benim çektiğimde kredi oranı %0,92'di. Normal sitelerine baktığında 1,07 falan görünüyordu. Mortgage'da pazarlık çok önemli. Şu an %1,15 görünüyor. Pazarlıkla %1-%1,05'e alabilirsin. Özellikle satış yapamayacak, kuytu köşedeki şubeleri seçmek gerekiyor. Benim çektiğim şube sene sonu olmasına rağmen sene içeriside 1 tane satış yapamadığı için hergün beni arıyordu.
10 sene çekmek yerine 5 sene çekmeni öneririm.