• 14-07-2016, 17:41:58
    #37
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam,

    Pendik te ne tarafta. Benim de Sapanbağları, Bosna Parkı'nın orada 0 dairem var, piyasayı araştırıyorum.
    Pendik köprüsüne 100 m. Ancak böyle değerlendirme, evin m2'si, tipi, şekli çok önemli. Ayrıca Güzelyalı'da bir evi var. Ona da 250 veriyorlar. Köprüye 500m mesafede. Hemen yanına aynı m2'de ev 320'ye gitti. Sırf dışı cam, bina tipi düzgün plaza gibi diye.

    Red adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okokok beni ever
    Ev değil ama evin maketi helal olsun sana
  • 15-07-2016, 08:47:57
    #38
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mortgage yi açarmısın Okokok. Konut kredisi felanmı oluyor?

    Ev almak için düşüncem. Kullanılabilitesi yüksek giriş kat olmayan 1+1 alıp kiraya vermek. Ödemesi zorlamadan daha kolay bitirilebilecek bir ödeme şekli olur. Ya da biraz yaşlı 2+1 daire. Hem cebimde param yok, hem sıfır olsun , hem merkezi yer olsun , kredi tutarı az olsun diyipte eve girmek, 20 yılınızı çüküp atmak demektir.
  • 15-07-2016, 10:01:33
    #39
    Red adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mortgage yi açarmısın Okokok. Konut kredisi felanmı oluyor?

    Ev almak için düşüncem. Kullanılabilitesi yüksek giriş kat olmayan 1+1 alıp kiraya vermek. Ödemesi zorlamadan daha kolay bitirilebilecek bir ödeme şekli olur. Ya da biraz yaşlı 2+1 daire. Hem cebimde param yok, hem sıfır olsun , hem merkezi yer olsun , kredi tutarı az olsun diyipte eve girmek, 20 yılınızı çüküp atmak demektir.
    Benim çektiğimde kredi oranı %0,92'di. Normal sitelerine baktığında 1,07 falan görünüyordu. Mortgage'da pazarlık çok önemli. Şu an %1,15 görünüyor. Pazarlıkla %1-%1,05'e alabilirsin. Özellikle satış yapamayacak, kuytu köşedeki şubeleri seçmek gerekiyor. Benim çektiğim şube sene sonu olmasına rağmen sene içeriside 1 tane satış yapamadığı için hergün beni arıyordu.

    10 sene çekmek yerine 5 sene çekmeni öneririm.