• 11-07-2016, 12:26:27
    #10
    Seoliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 3 sene önce 150 bin tl ye 3+1 yer aldım o zamanlar kredi oranları düşüktü 0,75 kredi oranından aldım aylık 1390 tl olarak kredi ödüyorum 10 yıllık olarak taksitlendirdim 3 senesi bitti kaldı 7 sene valla benim aldıgım zamanlarda ilk başlarda kredi tutarını diğer giderlerle birleşince zor oluyordu ama şuan 1400 tl ödemekte zorlanmıyorum. Sene geçtikçe ödeme zorluluğda düşüyor bir 5 sene sonra belki 1400 tl dışarıda bir akşam yemeği parasına gelecek kim bilir
    İnşallah.

    Genelde çevremde ve ailemde gördüğüm kadarıyla, belli bir aile desteği olması gerekli. Eğer ki aile desteği yoksa, iş gerçekten başa düşüyorsa durum biraz zorlaşıyor.
    Hayatınızı ortalama 10 yıl kadar bir ev için ipotek etmek kadar bu dünyada başka ne zor olabilir ki?
    Emeklinin çektiği kredi genelde düşük faizlerle geri ödeniyordu. Bunu bi' araştırmanızı tavsiye ederim.
  • 11-07-2016, 14:30:10
    #11
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah.

    Genelde çevremde ve ailemde gördüğüm kadarıyla, belli bir aile desteği olması gerekli. Eğer ki aile desteği yoksa, iş gerçekten başa düşüyorsa durum biraz zorlaşıyor.
    Hayatınızı ortalama 10 yıl kadar bir ev için ipotek etmek kadar bu dünyada başka ne zor olabilir ki?
    Emeklinin çektiği kredi genelde düşük faizlerle geri ödeniyordu. Bunu bi' araştırmanızı tavsiye ederim.
    Bizde ailecek yaşıyoruz hani özel şahsıma almadık evi. Yıllardır kirada olmaktansa ev alıp yerleşelim dedik valla iyiki de almışız diyoruz. İnsanın kendi evi gibisi yok gerçekten. Babam emekli zaten krediyi onun üzerinden çektik. Emeklilerde ödeme garantisi olduğu için bankalar vs daha rahat kredi verebiliyor. İşsiz kalma dertleri vs gibi durumlar yok en azından adamların Şuan aldığım evin değeri ortalama 300-350 bin tl oldu. yani 3 sene de bize 150-200 bin tl değer kazandırdı.
  • 11-07-2016, 20:09:41
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Suriye kimliği çıkarttırın.
  • 11-07-2016, 22:37:14
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu zamanda evlenicek olup ev sahibi olmak cok zor anca hem erkek hem eşin çalışması lazım
  • 11-07-2016, 22:46:55
    #14
    Kaba bir hesap yapacak olursak.Aylık 2000 tl alan birisi hiç yemeden içmeden 5 yıl para biriktirse 120 000 tl parası olur.Varın siz hesap edin bu ülkede ev almanın ne kadar zor olduğunu.O 5 yıl içinde de zaten evlerin fiyatları da mutlaka artacaktır.Böyle rezil bir sistemin içerisindeyiz ve birde bu adamlar suriyelilere tokilerden ev vereceğiz deyince gel de fıttırma.
  • 12-07-2016, 08:53:16
    #15
    http://www.eminevim.com/

    http://fuzulev.com

    gibi sistemler var ancak insanın aklında kuşku oluşuyor.
  • 12-07-2016, 09:17:10
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar istanbulda yaşıyorum 2700 tl maaş alıyorum. Bu maaşla ev alınır mı? Hatta maaşım 3000tl denk geliyor. 2 çocuk var.. Nediyorsunu?

    LG-H815T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 12-07-2016, 09:22:48
    #17
    Mahmut_Nadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar istanbulda yaşıyorum 2700 tl maaş alıyorum. Bu maaşla ev alınır mı? Hatta maaşım 3000tl denk geliyor. 2 çocuk var.. Nediyorsunu?

    LG-H815T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    usta özel sektördesindir muhtemelen, nasıl yapacaksın, nasıl alacaksın,

    Allah kolaylık versin, bir yöntem bulursan bana da yaz
  • 12-07-2016, 09:29:24
    #18
    yalnizyargic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usta özel sektördesindir muhtemelen, nasıl yapacaksın, nasıl alacaksın,

    Allah kolaylık versin, bir yöntem bulursan bana da yaz
    İnşallah kardeş..

    LG-H815T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi