MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah.

Genelde çevremde ve ailemde gördüğüm kadarıyla, belli bir aile desteği olması gerekli. Eğer ki aile desteği yoksa, iş gerçekten başa düşüyorsa durum biraz zorlaşıyor.
Hayatınızı ortalama 10 yıl kadar bir ev için ipotek etmek kadar bu dünyada başka ne zor olabilir ki?
Emeklinin çektiği kredi genelde düşük faizlerle geri ödeniyordu. Bunu bi' araştırmanızı tavsiye ederim.
Bizde ailecek yaşıyoruz hani özel şahsıma almadık evi. Yıllardır kirada olmaktansa ev alıp yerleşelim dedik valla iyiki de almışız diyoruz. İnsanın kendi evi gibisi yok gerçekten. Babam emekli zaten krediyi onun üzerinden çektik. Emeklilerde ödeme garantisi olduğu için bankalar vs daha rahat kredi verebiliyor. İşsiz kalma dertleri vs gibi durumlar yok en azından adamların Şuan aldığım evin değeri ortalama 300-350 bin tl oldu. yani 3 sene de bize 150-200 bin tl değer kazandırdı.