Ben 3 sene önce 150 bin tl ye 3+1 yer aldım o zamanlar kredi oranları düşüktü 0,75 kredi oranından aldım aylık 1390 tl olarak kredi ödüyorum 10 yıllık olarak taksitlendirdim 3 senesi bitti kaldı 7 sene valla benim aldıgım zamanlarda ilk başlarda kredi tutarını diğer giderlerle birleşince zor oluyordu ama şuan 1400 tl ödemekte zorlanmıyorum. Sene geçtikçe ödeme zorluluğda düşüyor bir 5 sene sonra belki 1400 tl dışarıda bir akşam yemeği parasına gelecek kim bilir
İnşallah.
Genelde çevremde ve ailemde gördüğüm kadarıyla, belli bir aile desteği olması gerekli. Eğer ki aile desteği yoksa, iş gerçekten başa düşüyorsa durum biraz zorlaşıyor.
Hayatınızı ortalama 10 yıl kadar bir ev için ipotek etmek kadar bu dünyada başka ne zor olabilir ki?
Emeklinin çektiği kredi genelde düşük faizlerle geri ödeniyordu. Bunu bi' araştırmanızı tavsiye ederim.