Cebimde 1 kuruş yokken ev aldım.
100 mortgage + 70 ihtiyaç + 10 annem + 10 kaynana + 10 ablam.
Aylık 3 bin ödeme yapıyorum. Elden aldığım 30 bin borcum duruyor. Ev herşeyi ile 200 bine mal oldu 2 sene önce. Şu an 320 bin TL emlakçı hemen alayim diyor. Sahibinden üzerinden uğraşsam 350'ye gider. Ödeyeceğim toplam faiz tutarı 37 bin TL. Ev İstanbul/Pendikte.
Anadolu yakasında bostancı civarında ömürlük oturacağım ufak 2+1 ev 500 bin TL. Bunu satıp 200 bin daha kredi çekmem gerekecek
Selam,
Pendik te ne tarafta. Benim de Sapanbağları, Bosna Parkı'nın orada 0 dairem var, piyasayı araştırıyorum.