• 12-03-2016, 21:55:17
    #1
    cla 180 d amg 108 bin
    bmw 318i m paket 104 bine alıyorum ötv indirimiyle siz olsanız hangisini tercih edersiniz ?

    benim görüşüm bmw 318 den yana çünkü cla coupe & sedan karışımı bi araç olduğu için arka diz mesafesi ve tavan mesafesi az anlaılan arka kısmı bmw kadar iyi değil ve 18 inç jant olduğu için içeri çok ses alıyor bmw de bunun biraz daha az olduğunu duydum mercedes bayinde cla yı test sürüşüne çıktım
  • 12-03-2016, 21:59:08
    #2
    bmw al derim hocam ben.
    bütçen varsa diğer modellerinede bak bi..
  • 12-03-2016, 23:11:21
    #3
    malesef max bütçe bu fiyat aralarında bütçe
  • 13-03-2016, 11:27:31
    #4
    CLA vardı bizde, gerçekten Mercedes değil. Ama görünümü çok güzel.

    Performans ve iç dizayna önem veriyorsan BMW derim. Dıştan güzel görünsün dersen CLA.
  • 13-03-2016, 11:56:14
    #5
    cla c sınıfı bi araç 3 kasa ise d sınıfı bi araç. d sınıfı araç çok daha makuldür.
    3.18 1.6 düz atmosferik motor ise trafikte tokatlanman an meselesidir.
    3.20i ed almanı öneririm 1.6 170 hp turbo motor ötv indiriminden yararlanabilirsin.
  • 13-03-2016, 12:09:55
    #6
    cla dediğin aracta 1.5 dacia reno motor var adı mercedes ama donanım berbat BMW ile cla kıyaslanamaz bile
  • 13-03-2016, 12:39:49
    #7
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CLA vardı bizde, gerçekten Mercedes değil. Ama görünümü çok güzel.

    Performans ve iç dizayna önem veriyorsan BMW derim. Dıştan güzel görünsün dersen CLA.
    ben hepsine önem veriyorum şuan hocam

    AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cla c sınıfı bi araç 3 kasa ise d sınıfı bi araç. d sınıfı araç çok daha makuldür.
    3.18 1.6 düz atmosferik motor ise trafikte tokatlanman an meselesidir.
    3.20i ed almanı öneririm 1.6 170 hp turbo motor ötv indiriminden yararlanabilirsin.
    3.20i ed 170 hp bir araç olduğu için biraz da yakıtı düşünüyorum hocam lpg taktırmayı düşünmüyorum araca

    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cla dediğin aracta 1.5 dacia reno motor var adı mercedes ama donanım berbat BMW ile cla kıyaslanamaz bile
    bmw yattı şuan zaten kafama hocam yorumunuz için teşekkürler
  • 13-03-2016, 13:20:20
    #8
    KaRTaL1ZmA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.20i ed 170 hp bir araç olduğu için biraz da yakıtı düşünüyorum hocam lpg taktırmayı düşünmüyorum araca
    hocam 3.20i ed nin yakıt tüketiminin atmosferik motor 3.18 ile aynı olacağına belki de daha düşük olacağına emin olabilirsin.
    ama ilerisi için lpg taktırma düşüncen var ise 3.18 al yoksa kesinlikle benzinde bineceksen 3.20i ed al bana dua edersin gaza dokununca aldığın tepkime ile
  • 13-03-2016, 13:22:37
    #9
    AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 3.20i ed nin yakıt tüketiminin atmosferik motor 3.18 ile aynı olacağına belki de daha düşük olacağına emin olabilirsin.

    ama ilerisi için lpg taktırma düşüncen var ise 3.18 al yoksa kesinlikle benzinde bineceksen 3.20i ed al bana dua edersin gaza dokununca aldığın tepkime ile

    Hiç düşünmüyorum lpg taktırmayı bayiye gidince bide 320 test edeyim o zaman [emoji4]


    Sent from my iPhone using Tapatalk