cla 180 d amg 108 bin
bmw 318i m paket 104 bine alıyorum ötv indirimiyle siz olsanız hangisini tercih edersiniz ?
benim görüşüm bmw 318 den yana çünkü cla coupe & sedan karışımı bi araç olduğu için arka diz mesafesi ve tavan mesafesi az anlaılan arka kısmı bmw kadar iyi değil ve 18 inç jant olduğu için içeri çok ses alıyor bmw de bunun biraz daha az olduğunu duydum mercedes bayinde cla yı test sürüşüne çıktım
iyi akşamlar arkadaşlar araba konusu seçim yardım
8
●456
- 12-03-2016, 21:55:17
- 13-03-2016, 12:39:49ben hepsine önem veriyorum şuan hocamKMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

3.20i ed 170 hp bir araç olduğu için biraz da yakıtı düşünüyorum hocam lpg taktırmayı düşünmüyorum aracaAhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bmw yattı şuan zaten kafama hocam yorumunuz için teşekkürlermavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-03-2016, 13:20:20hocam 3.20i ed nin yakıt tüketiminin atmosferik motor 3.18 ile aynı olacağına belki de daha düşük olacağına emin olabilirsin.KaRTaL1ZmA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama ilerisi için lpg taktırma düşüncen var ise 3.18 al yoksa kesinlikle benzinde bineceksen 3.20i ed al bana dua edersin gaza dokununca aldığın tepkime ile - 13-03-2016, 13:22:37AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç düşünmüyorum lpg taktırmayı bayiye gidince bide 320 test edeyim o zaman [emoji4]
Sent from my iPhone using Tapatalk
adı mercedes ama donanım berbat BMW ile cla kıyaslanamaz bile
