CLA vardı bizde, gerçekten Mercedes değil. Ama görünümü çok güzel.
Performans ve iç dizayna önem veriyorsan BMW derim. Dıştan güzel görünsün dersen CLA.
ben hepsine önem veriyorum şuan hocam
cla c sınıfı bi araç 3 kasa ise d sınıfı bi araç. d sınıfı araç çok daha makuldür.
3.18 1.6 düz atmosferik motor ise trafikte tokatlanman an meselesidir.
3.20i ed almanı öneririm 1.6 170 hp turbo motor ötv indiriminden yararlanabilirsin.
3.20i ed 170 hp bir araç olduğu için biraz da yakıtı düşünüyorum hocam lpg taktırmayı düşünmüyorum araca
cla dediğin aracta 1.5 dacia reno motor var

adı mercedes ama donanım berbat BMW ile cla kıyaslanamaz bile
bmw yattı şuan zaten kafama hocam yorumunuz için teşekkürler