KaRTaL1ZmA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3.20i ed 170 hp bir araç olduğu için biraz da yakıtı düşünüyorum hocam lpg taktırmayı düşünmüyorum araca
hocam 3.20i ed nin yakıt tüketiminin atmosferik motor 3.18 ile aynı olacağına belki de daha düşük olacağına emin olabilirsin.
ama ilerisi için lpg taktırma düşüncen var ise 3.18 al yoksa kesinlikle benzinde bineceksen 3.20i ed al bana dua edersin gaza dokununca aldığın tepkime ile