Konu
iyi akşamlar arkadaşlar araba konusu seçim yardım
13-03-2016, 11:27:31
#4
KMLGRLR
CLA vardı bizde, gerçekten Mercedes değil. Ama görünümü çok güzel.
Performans ve iç dizayna önem veriyorsan BMW derim. Dıştan güzel görünsün dersen CLA.