hocam 3.20i ed nin yakıt tüketiminin atmosferik motor 3.18 ile aynı olacağına belki de daha düşük olacağına emin olabilirsin.
ama ilerisi için lpg taktırma düşüncen var ise 3.18 al yoksa kesinlikle benzinde bineceksen 3.20i ed al bana dua edersin gaza dokununca aldığın tepkime ile
Hiç düşünmüyorum lpg taktırmayı bayiye gidince bide 320 test edeyim o zaman [emoji4]
Sent from my iPhone using Tapatalk