cla 180 d amg 108 bin
bmw 318i m paket 104 bine alıyorum ötv indirimiyle siz olsanız hangisini tercih edersiniz ?

benim görüşüm bmw 318 den yana çünkü cla coupe & sedan karışımı bi araç olduğu için arka diz mesafesi ve tavan mesafesi az anlaılan arka kısmı bmw kadar iyi değil ve 18 inç jant olduğu için içeri çok ses alıyor bmw de bunun biraz daha az olduğunu duydum mercedes bayinde cla yı test sürüşüne çıktım