UfukGuler adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hangi Wax i kullaniyorsunuz?
17
●1.106
- 15-01-2016, 00:25:23Üyeliği durduruldubenim bi arkadaş var @CanCol; denize giriyo çıkıyo saç değişmiyor.
- 15-01-2016, 00:26:41UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hmmmmm düşündürücü
- 15-01-2016, 00:27:31Evet ama Wax veya jöle yok 6 sene boyunca aynı şekilde fön çekerseniz benim gibi denize girince de bozulmaz uçurumdan atlayınca daUtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2016, 00:31:37Çok haklısınCanCol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Benim eskiden saçıma 1 kutu wax sürsen yine de kalkmazdı. Her banyo yapışımdan sonra saç kurutma makinası (sonra dan fön makinası aldım) ile sürekli saçımı kaldıra kaldıra kendi alıştı artık üflesen kalkıyor
Ama öyle olması için 1.5 2 sene uğraştım.
- 15-01-2016, 08:42:53Aynen hocam benimde öyle. Eskiden sürüyordum bir süre sonra saçlar alışıyor. Örneğin denize giriyorum çıkıyorum ellerimle yukarı doğru şekil verince aynı şekli alıyorUfukGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2016, 21:29:24Kim bunu söyleyecek diye bekliyordumpan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toni&guy wax kullandım fena değildi şimdi bu osisi aldım bakalım nasılmış. Çok öneriyorlar nette araştırdığım kadarıyla.
- 16-01-2016, 14:35:39UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BU Waxı kullanma hocam çok zararlı ben bi süre kullandım ama mesela terleyince bile yüzüne akan wax çıkmıyor göze vs. kaçıyor ve kesinlikle çok zararlı eminim buna
Kozmoyadan alternatif aldım 2-3 tane markasını bilmiyorum aynı bunun gibi kaliteli bi wax var fiyatı biraz tuzluydu 70-80 bandında ama çok uzun süre gittiği için dert edilecek bir fiyat değil
Herhangi bir wax - saç spreyi kullanmıyorum normal elimle istediğim şekli verebiliyorum kaldırabiliyorum vs
Hmmmmm düşündürücü
