• 15-01-2016, 00:25:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    UfukGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhalde ben çok sanşlıyım Herhangi bir wax - saç spreyi kullanmıyorum normal elimle istediğim şekli verebiliyorum kaldırabiliyorum vs
    benim bi arkadaş var @CanCol; denize giriyo çıkıyo saç değişmiyor.
  • 15-01-2016, 00:26:41
    #11
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim bi arkadaş var @CanCol; denize giriyo çıkıyo saç değişmiyor.
    Hmmmmm düşündürücü
  • 15-01-2016, 00:27:31
    #12
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim bi arkadaş var @CanCol; denize giriyo çıkıyo saç değişmiyor.
    Evet ama Wax veya jöle yok 6 sene boyunca aynı şekilde fön çekerseniz benim gibi denize girince de bozulmaz uçurumdan atlayınca da
  • 15-01-2016, 00:31:37
    #13
    CanCol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ama Wax veya jöle yok 6 sene boyunca aynı şekilde fön çekerseniz benim gibi denize girince de bozulmaz uçurumdan atlayınca da
    Çok haklısın . Benim eskiden saçıma 1 kutu wax sürsen yine de kalkmazdı. Her banyo yapışımdan sonra saç kurutma makinası (sonra dan fön makinası aldım) ile sürekli saçımı kaldıra kaldıra kendi alıştı artık üflesen kalkıyor Ama öyle olması için 1.5 2 sene uğraştım.
  • 15-01-2016, 08:42:53
    #14
    UfukGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhalde ben çok sanşlıyım Herhangi bir wax - saç spreyi kullanmıyorum normal elimle istediğim şekli verebiliyorum kaldırabiliyorum vs
    Aynen hocam benimde öyle. Eskiden sürüyordum bir süre sonra saçlar alışıyor. Örneğin denize giriyorum çıkıyorum ellerimle yukarı doğru şekil verince aynı şekli alıyor
  • 15-01-2016, 19:42:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Tabiki Osis.
    http://gitmez.com/en-iyi-wax-markasi-hangisi/
  • 15-01-2016, 21:29:24
    #16
    pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim bunu söyleyecek diye bekliyordum Toni&guy wax kullandım fena değildi şimdi bu osisi aldım bakalım nasılmış. Çok öneriyorlar nette araştırdığım kadarıyla.
  • 15-01-2016, 23:02:30
    #17
    Osis mess up kullanıyorum ben.Süper tavsiye ederim.
  • 16-01-2016, 14:35:39
    #18
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Hocam şu varya şu .... EFFFFFFFFFFFFSANE.

    Kullanımı şöyle ;

    Wax sert , elinize minicik birşey alıuyorsunuz ve avucunuza sürüyosunuz sonra iki elinizle ovalaya ovalaya onu elınıze yayıyorsunuz. Sonra hızlı hızlı ellerınızı bırbırıne sürtüyorsunuz. Sürterken elleriniz okadar sıcak oluyorki bazen acıdığı bile oluyor Sonra iyice ısınınca tüm saçınıza sürüyorsunuz. Ön arka sağ sol heryere sürdükten sonra istediğiniz yere şekil veriyorsunuz ve o şekil mümkün değil bozulmuyor, wax sürülmemiş gibi duruyor , canlı duruyor , yağlı gibi durmuyor ve dokununca bile wax olduğu anlaşılmıyor haaaaaarika bişey. Kesinlikle şaşmam. Denedikten sonra 10 kutu daha sipariş ettim piyasadan kalkar korkusuyla. Ama ilk kutuyu neredeyse 6 aydır kullanıyorum hiç bitmedi ve her gün sürüyorum neredeyse


    ha tek sorun elden biraz zor çıkıyor

    BU Waxı kullanma hocam çok zararlı ben bi süre kullandım ama mesela terleyince bile yüzüne akan wax çıkmıyor göze vs. kaçıyor ve kesinlikle çok zararlı eminim buna

    Kozmoyadan alternatif aldım 2-3 tane markasını bilmiyorum aynı bunun gibi kaliteli bi wax var fiyatı biraz tuzluydu 70-80 bandında ama çok uzun süre gittiği için dert edilecek bir fiyat değil