Konu
Hangi Wax i kullaniyorsunuz?
15-01-2016, 21:29:24
#16
xChernobilx
pan_river adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tabiki Osis.
http://gitmez.com/en-iyi-wax-markasi-hangisi/
Kim bunu söyleyecek diye bekliyordum
Toni&guy wax kullandım fena değildi şimdi bu osisi aldım bakalım nasılmış. Çok öneriyorlar nette araştırdığım kadarıyla.