UfukGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herhalde ben çok sanşlıyım Herhangi bir wax - saç spreyi kullanmıyorum normal elimle istediğim şekli verebiliyorum kaldırabiliyorum vs
benim bi arkadaş var @CanCol; denize giriyo çıkıyo saç değişmiyor.