Herhalde ben çok sanşlıyım

Herhangi bir wax - saç spreyi kullanmıyorum normal elimle istediğim şekli verebiliyorum kaldırabiliyorum vs
Aynen hocam benimde öyle. Eskiden sürüyordum bir süre sonra saçlar alışıyor. Örneğin denize giriyorum çıkıyorum ellerimle yukarı doğru şekil verince aynı şekli alıyor