Hocam şu varya şu .... EFFFFFFFFFFFFSANE.
Kullanımı şöyle ;
Wax sert , elinize minicik birşey alıuyorsunuz ve avucunuza sürüyosunuz sonra iki elinizle ovalaya ovalaya onu elınıze yayıyorsunuz. Sonra hızlı hızlı ellerınızı bırbırıne sürtüyorsunuz. Sürterken elleriniz okadar sıcak oluyorki bazen acıdığı bile oluyor

Sonra iyice ısınınca tüm saçınıza sürüyorsunuz. Ön arka sağ sol heryere sürdükten sonra istediğiniz yere şekil veriyorsunuz ve o şekil mümkün değil bozulmuyor, wax sürülmemiş gibi duruyor , canlı duruyor , yağlı gibi durmuyor ve dokununca bile wax olduğu anlaşılmıyor haaaaaarika bişey. Kesinlikle şaşmam. Denedikten sonra 10 kutu daha sipariş ettim piyasadan kalkar korkusuyla. Ama ilk kutuyu neredeyse 6 aydır kullanıyorum hiç bitmedi ve her gün sürüyorum neredeyse
ha tek sorun elden biraz zor çıkıyor
BU Waxı kullanma hocam çok zararlı ben bi süre kullandım ama mesela terleyince bile yüzüne akan wax çıkmıyor göze vs. kaçıyor ve kesinlikle çok zararlı eminim buna
Kozmoyadan alternatif aldım 2-3 tane markasını bilmiyorum aynı bunun gibi kaliteli bi wax var fiyatı biraz tuzluydu 70-80 bandında ama çok uzun süre gittiği için dert edilecek bir fiyat değil