CanCol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet ama Wax veya jöle yok 6 sene boyunca aynı şekilde fön çekerseniz benim gibi denize girince de bozulmaz uçurumdan atlayınca da
Çok haklısın . Benim eskiden saçıma 1 kutu wax sürsen yine de kalkmazdı. Her banyo yapışımdan sonra saç kurutma makinası (sonra dan fön makinası aldım) ile sürekli saçımı kaldıra kaldıra kendi alıştı artık üflesen kalkıyor Ama öyle olması için 1.5 2 sene uğraştım.