2016 Doğal Gaz fatura sürprizi
12
●920
- 09-01-2016, 17:12:48Birkaç gündür geçiken doğal gaz faturaları nihayet bugün geldi ancak faturalarda inanılmaz rakamlar var. Her yıl bize bu aylarda 300-320-350 gelirken bu yıl 550 lira gibi ekstrem durum yaşındı. Sosyal medyaya göz attım aynı şekilde onlarca insan bu durumdan muzdarip sizde durumlar nedir?
- 09-01-2016, 17:18:55Herhangi bir zam haberi çıkmadı hatta %20 indirim konuşuldu daha sonra tüpraşın zararı falan filan diye hikaye oldu.KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2016, 17:26:15Üyeliği durdurulduGeçikme faizleri falan işletiyorlar hocam.Kendi yaşadığım olayı anlatayım 1 yada 2 ay elektirik faturam gelmedi.Gündemimin yoğunluğundan bende pek önemsemedim.Sonra kendilerinin kesmedikleri fatura için geçikme faizi talep etmişlerdi.Malesef taşra kurnazlığı kurbanı olmuştum.Sizdede öyle bir durum seziyorum.tmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2016, 19:54:18Hocam bu yalnız bana olan bir durum değil, son endeks doğru girilmiş.Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Twitterda onlarca şikayet var doğal gaz yazıp twitterda araştırdığınızda göreceksiniz. - 09-01-2016, 20:56:59Kaç m3 kullanmışsınız hocam ?RiSeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç m3 hocam ?tmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faturam gelmedi ama şu ana kadar 1 ayda 300 m3 civarı yakmışım...