• 09-01-2016, 17:12:48
    #1
    Birkaç gündür geçiken doğal gaz faturaları nihayet bugün geldi ancak faturalarda inanılmaz rakamlar var. Her yıl bize bu aylarda 300-320-350 gelirken bu yıl 550 lira gibi ekstrem durum yaşındı. Sosyal medyaya göz attım aynı şekilde onlarca insan bu durumdan muzdarip sizde durumlar nedir?
  • 09-01-2016, 17:16:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Eski fiyat üzerinden kullandığınız gazı yeni zamlı fiyat üzerinden faturalardırmışlardır.Bu yasal mı değil mi itiraz yolları nelerdir forum da ki hukukçu arkadaşlar daha iyi bilir.
  • 09-01-2016, 17:18:55
    #3
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski fiyat üzerinden kullandığınız gazı yeni zamlı fiyat üzerinden faturalardırmışlardır.
    Herhangi bir zam haberi çıkmadı hatta %20 indirim konuşuldu daha sonra tüpraşın zararı falan filan diye hikaye oldu.
  • 09-01-2016, 17:26:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    tmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi bir zam haberi çıkmadı hatta %20 indirim konuşuldu daha sonra tüpraşın zararı falan filan diye hikaye oldu.
    Geçikme faizleri falan işletiyorlar hocam.Kendi yaşadığım olayı anlatayım 1 yada 2 ay elektirik faturam gelmedi.Gündemimin yoğunluğundan bende pek önemsemedim.Sonra kendilerinin kesmedikleri fatura için geçikme faizi talep etmişlerdi.Malesef taşra kurnazlığı kurbanı olmuştum.Sizdede öyle bir durum seziyorum.
  • 09-01-2016, 18:42:03
    #5
    Hocam Fazla Kullanmadıysanız,Okuyan Arkadaş Fazla Okutmuştur.Banada Olduı Aradım İtiraz Ettim.Düştüler.
  • 09-01-2016, 19:54:18
    #6
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Fazla Kullanmadıysanız,Okuyan Arkadaş Fazla Okutmuştur.Banada Olduı Aradım İtiraz Ettim.Düştüler.
    Hocam bu yalnız bana olan bir durum değil, son endeks doğru girilmiş.
    Twitterda onlarca şikayet var doğal gaz yazıp twitterda araştırdığınızda göreceksiniz.
  • 09-01-2016, 20:08:56
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    630 tl 😤
  • 09-01-2016, 20:56:59
    #8
    RiSeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    630 tl 😤
    Kaç m3 kullanmışsınız hocam ?

    tmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç gündür geçiken doğal gaz faturaları nihayet bugün geldi ancak faturalarda inanılmaz rakamlar var. Her yıl bize bu aylarda 300-320-350 gelirken bu yıl 550 lira gibi ekstrem durum yaşındı. Sosyal medyaya göz attım aynı şekilde onlarca insan bu durumdan muzdarip sizde durumlar nedir?
    Kaç m3 hocam ?

    Faturam gelmedi ama şu ana kadar 1 ayda 300 m3 civarı yakmışım...
  • 09-01-2016, 22:13:12
    #9
    395 geldi sanırım acıdı gerçekten