Birkaç gündür geçiken doğal gaz faturaları nihayet bugün geldi ancak faturalarda inanılmaz rakamlar var. Her yıl bize bu aylarda 300-320-350 gelirken bu yıl 550 lira gibi ekstrem durum yaşındı. Sosyal medyaya göz attım aynı şekilde onlarca insan bu durumdan muzdarip sizde durumlar nedir?