Hocam Fazla Kullanmadıysanız,Okuyan Arkadaş Fazla Okutmuştur.Banada Olduı Aradım İtiraz Ettim.Düştüler.
Hocam bu yalnız bana olan bir durum değil, son endeks doğru girilmiş.
Twitterda onlarca şikayet var doğal gaz yazıp twitterda araştırdığınızda göreceksiniz.