• 09-01-2016, 22:53:11
    #10
    Arkadaşlar faturası gelenler harcadığı m3' üde yazarsa iyi olur. Mesela DH' de 198 m3 harcayan arkadaşa 250 TL gelmiş.
  • 09-01-2016, 23:13:17
    #11
    m3 1.26 tl vergiler filan dahil oysa geçen yıl daha ucuzdu tam rakam hatırlayamasam da. Burada mesele yakmak yakmamak değil 300-400m3 yakabilirsiniz normal ama 500-600 gibi ekstrem rakamlar dönüyor gizli zamdan şüpheleniyorum.
  • 10-01-2016, 02:29:06
    #12
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Fazla Kullanmadıysanız,Okuyan Arkadaş Fazla Okutmuştur.Banada Olduı Aradım İtiraz Ettim.Düştüler.
    Hocam bütün ülkeyimi yanlış okudular geçen ay 158tl gelmişti bu ay 400 geldi derecesi bile aynı kombinin ne diyelim devlete kaşıkla ver kepçeyle al
  • 10-01-2016, 10:23:36
    #13
    Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    395 geldi sanırım acıdı gerçekten
    Ooo TOSUN'un kankası