KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski fiyat üzerinden kullandığınız gazı yeni zamlı fiyat üzerinden faturalardırmışlardır.
Herhangi bir zam haberi çıkmadı hatta %20 indirim konuşuldu daha sonra tüpraşın zararı falan filan diye hikaye oldu.