Herhangi bir zam haberi çıkmadı hatta %20 indirim konuşuldu daha sonra tüpraşın zararı falan filan diye hikaye oldu.
Geçikme faizleri falan işletiyorlar hocam.Kendi yaşadığım olayı anlatayım 1 yada 2 ay elektirik faturam gelmedi.Gündemimin yoğunluğundan bende pek önemsemedim.Sonra kendilerinin kesmedikleri fatura için geçikme faizi talep etmişlerdi.Malesef taşra kurnazlığı kurbanı olmuştum.Sizdede öyle bir durum seziyorum.