Bu kadarı terbiyesizlik değil mi?
19
●1.113
- 13-11-2015, 22:43:08Bu tip insanlarla her sitede karşılaşıyorum, r10 da dahil. Babam sahibinden.com'a arabayı koydu, piyasası 75-80 arası olan aracı 72den koyduk. Adamın biri dalga geçer gibi 55 uygunsa görüşelim hemen yazmış. Geçen hafta 280den telefon koydum 150 uyarsa görüşelim diye mesaj atan çıktı. Anlamıyorum gerçekten bazı insanları.
- 13-11-2015, 23:24:37Bende aracımı satarken herif internet üzerinden pazarlık yaptı benle
Telefonla aradı ayrı pazarlık yaptı 
Araç başına geldi yine pazarlık yapıyor oha dedim adam bide diyorki bu kadar geldik 100-200 için vazgeçmiyelim iyi tamam dedim verdim.İnsanları anlamak zor
- 13-11-2015, 23:26:58Benzer hadise geçen gün ben yaşadım malesef çok denyo var.
Araba alırken pazalık 3 aşamadan geçer.telefon ile, araba başında ve
finalde para transferi yaparken "dayıı ordan 2 sarı versen"
biz öyle yapardık
- 14-11-2015, 14:47:18
- 14-11-2015, 17:50:57Hiç düşündünüz mü
İnsanlar, bu satıcı illa ki fazla söylemiştir/yazmıştır, üç aşağısını teklif edeyim belki verir diye düşünmelerini?
Genel olarak alışverişten pek anlamayanlar ve daha önce alım satım yapmayanlar bu şekil davranır. Bu basit ve anlanabilir bir şey. Buna çözüm olarak 40 a satacağın ürünü 45 yazarak bu tür pazarlıkların sağlanması konusunda bir rahatlık yaşayabilirsiniz.
İnternet üzerinden alınan hemen her ticarette çok insan farklı alışveriş sitelerine göz atabilir. Bunları yapanlar zaten ucuzunu bulursa alır. Yapmayanlar veya internet üzerinde pek bir alternatifi olmayanların tercihi de pazarlık oluyor.
Telefonla aradı ayrı pazarlık yaptı
biz öyle yapardık