Bu tip insanlarla her sitede karşılaşıyorum, r10 da dahil. Babam sahibinden.com'a arabayı koydu, piyasası 75-80 arası olan aracı 72den koyduk. Adamın biri dalga geçer gibi 55 uygunsa görüşelim hemen yazmış. Geçen hafta 280den telefon koydum 150 uyarsa görüşelim diye mesaj atan çıktı. Anlamıyorum gerçekten bazı insanları.