Konu
Bu kadarı terbiyesizlik değil mi?
14-11-2015, 14:58:23
#8
zcode
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arabayı internete koyduk pazarlıksız 40 bin diye. 39 a ver alalım, işte indirim yap pazarlık olmadan olmaz filan bi hafta satılmadı araba. Fiyatı 41 yaptık ertesi gün 40'a sattık
insanları anlamak mümkün değil