Arabayı internete koyduk pazarlıksız 40 bin diye. 39 a ver alalım, işte indirim yap pazarlık olmadan olmaz filan bi hafta satılmadı araba. Fiyatı 41 yaptık ertesi gün 40'a sattık

insanları anlamak mümkün değil