Konu
Bu kadarı terbiyesizlik değil mi?
13-11-2015, 22:50:08
#2
Metins
Sorma Hocam Aynı Sorunu Bende Yaşıyorum.Misal Kullanmadığım Motosiklet Var Sıfırı.4.700 Tl 250 Km Kullandım Sadece 3900 a kadar ölü Fiyatına Yazdım.Nakit Lazım Oldu,Satayım Diye Adan 3200 e bırak Alim Diyor.T.şkmı Geçiyorlar Anlamıyorum.