Benzer hadise geçen gün ben yaşadım malesef çok denyo var.

Araba alırken pazalık 3 aşamadan geçer.telefon ile, araba başında ve
finalde para transferi yaparken "dayıı ordan 2 sarı versen" biz öyle yapardık