Konu
Bu kadarı terbiyesizlik değil mi?
13-11-2015, 23:26:58
#4
NetHunterz
Benzer hadise geçen gün ben yaşadım malesef çok denyo var.
Araba alırken pazalık 3 aşamadan geçer.telefon ile, araba başında ve
finalde para transferi yaparken "dayıı ordan 2 sarı versen"
biz öyle yapardık