Bende aracımı satarken herif internet üzerinden pazarlık yaptı benle Telefonla aradı ayrı pazarlık yaptı
Araç başına geldi yine pazarlık yapıyor oha dedim adam bide diyorki bu kadar geldik 100-200 için vazgeçmiyelim iyi tamam dedim verdim.İnsanları anlamak zor