Arkadaşlar merhaba,
Abimin AVEA'dan almış olduğu Samsung Galaxy Note 3 imei klonlanması sebebiyle tüketici mahkemesine başvurduk ve kazandık. Ücret iadesi yapıldı tarafımıza fakat telefonu vs. bizden istemediler. Cihaz bizde mi kalıyor acaba ?
Çünkü cihazı kapatmışlar yani herhangi bir hat çalıştırmıyor telefon.
IMEI Klonlanmış Telefon ( MAHKEME SÜRECİ )
10
●863
- 29-09-2015, 22:43:49Ooo adaşım burdaymış
Sana pm gönderiliyorlar diye bazen bana da gönderiyorlardı.
3-4 kere o olay yaşandı
Diyorum ben o değilim pmleri karıştırdınız diyorum zor ikna ediyordum milleti
Durun !
Ben Tüketici Haklarından CEO Kağan Paşa !
O Telefonu çabuk tarafımıza geri gönderin. Adres bilgileri pm ile yollanacaktır.
O telefonu bize göndermediginiz takdir de sizi sokakta tek yakalayıp pıçaklarız! Facebook hesabınızı heçkıtlıcaz!
(Hakikatten iyiymiş bu arada kaç tl ödeme yaptılar? Yav bide geri telefonu istemediler he vallaha iyiymiş.) - 29-09-2015, 23:03:39Beynim yandı. Gidin biriniz gold falan alın. Tam ne saçmalıyo bu diyecektim sonradan çaktım harfiHOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2015, 23:27:19Tabi ki dediğinizi yaparımgokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Banka bilgilerim için; kaganharputlu.hesapno.com buyrun..
Gold üyelik için ödemeyi hesabıma gönderiniz bende gold üyeliği alayım
- 04-10-2015, 11:23:17Adışınızdan kasıt nedir hocam lütfen kusura bakmayın. Adınız sanırım Kağan.HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belirtmenizden bunu anlıyorum. Üyelik sahibinin ismi Umut gözüküyor.
Bana verin ben kullanayım
