• 29-09-2015, 20:56:42
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Abimin AVEA'dan almış olduğu Samsung Galaxy Note 3 imei klonlanması sebebiyle tüketici mahkemesine başvurduk ve kazandık. Ücret iadesi yapıldı tarafımıza fakat telefonu vs. bizden istemediler. Cihaz bizde mi kalıyor acaba ?

    Çünkü cihazı kapatmışlar yani herhangi bir hat çalıştırmıyor telefon.
  • 29-09-2015, 21:11:56
    #2
    İemi attırıp kullanabilisiniz Bana verin ben kullanayım
  • 29-09-2015, 22:43:49
    #3
    Ooo adaşım burdaymış
    Sana pm gönderiliyorlar diye bazen bana da gönderiyorlardı.
    3-4 kere o olay yaşandı Diyorum ben o değilim pmleri karıştırdınız diyorum zor ikna ediyordum milleti


    Durun !
    Ben Tüketici Haklarından CEO Kağan Paşa !

    O Telefonu çabuk tarafımıza geri gönderin. Adres bilgileri pm ile yollanacaktır.
    O telefonu bize göndermediginiz takdir de sizi sokakta tek yakalayıp pıçaklarız! Facebook hesabınızı heçkıtlıcaz!


    (Hakikatten iyiymiş bu arada kaç tl ödeme yaptılar? Yav bide geri telefonu istemediler he vallaha iyiymiş.)
  • 29-09-2015, 23:03:39
    #4
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ooo adaşım burdaymış
    Sana pm gönderiliyorlar diye bazen bana da gönderiyorlardı.
    3-4 kere o olay yaşandı Diyorum ben o değilim pmleri karıştırdınız diyorum zor ikna ediyordum milleti


    Durun !
    Ben Tüketici Haklarından CEO Kağan Paşa !

    O Telefonu çabuk tarafımıza geri gönderin. Adres bilgileri pm ile yollanacaktır.
    O telefonu bize göndermediginiz takdir de sizi sokakta tek yakalayıp pıçaklarız! Facebook hesabınızı heçkıtlıcaz!


    (Hakikatten iyiymiş bu arada kaç tl ödeme yaptılar? Yav bide geri telefonu istemediler he vallaha iyiymiş.)
    Beynim yandı. Gidin biriniz gold falan alın. Tam ne saçmalıyo bu diyecektim sonradan çaktım harfi
  • 29-09-2015, 23:27:19
    #5
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beynim yandı. Gidin biriniz gold falan alın. Tam ne saçmalıyo bu diyecektim sonradan çaktım harfi
    Tabi ki dediğinizi yaparım
    Banka bilgilerim için; kaganharputlu.hesapno.com buyrun..

    Gold üyelik için ödemeyi hesabıma gönderiniz bende gold üyeliği alayım
  • 03-10-2015, 11:53:50
    #6
    İsteyen yoksa vereye gerek yok
  • 03-10-2015, 15:32:11
    #7
    aynısını ıphone 4 de turkcell de yasamıstım ama ben aldıgım bayıyı aramıstım,sorun yok kullanmaya devam edın sorun olmaz demıstı,keske bende zamanında tuketıcı heyetıne basvursaymısım
  • 03-10-2015, 23:58:30
    #8
    Farklı bir sorundan dolayı biz de hakem heyeti aracılığı ile ücret iadesi almıştık ancak telefonu vermiştik altığımız bayiye. Eğer ürünü almadan iade yaptılarsa cihaz sizindir kullanabilirseniz kullanın bence
  • 04-10-2015, 11:23:17
    #9
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ooo adaşım burdaymış
    Sana pm gönderiliyorlar diye bazen bana da gönderiyorlardı.
    3-4 kere o olay yaşandı Diyorum ben o değilim pmleri karıştırdınız diyorum zor ikna ediyordum milleti


    Durun !
    Ben Tüketici Haklarından CEO Kağan Paşa !

    O Telefonu çabuk tarafımıza geri gönderin. Adres bilgileri pm ile yollanacaktır.
    O telefonu bize göndermediginiz takdir de sizi sokakta tek yakalayıp pıçaklarız! Facebook hesabınızı heçkıtlıcaz!


    (Hakikatten iyiymiş bu arada kaç tl ödeme yaptılar? Yav bide geri telefonu istemediler he vallaha iyiymiş.)
    Adışınızdan kasıt nedir hocam lütfen kusura bakmayın. Adınız sanırım Kağan.
    Belirtmenizden bunu anlıyorum. Üyelik sahibinin ismi Umut gözüküyor.