• 04-10-2015, 11:42:38
    #10
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adışınızdan kasıt nedir hocam lütfen kusura bakmayın. Adınız sanırım Kağan.
    Belirtmenizden bunu anlıyorum. Üyelik sahibinin ismi Umut gözüküyor.
    Yok ben nickleri kastettim
  • 04-10-2015, 12:17:08
    #11
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok ben nickleri kastettim
    Ona dikkat etmemişim.
    Nickleriniz evet çok iyi duruyor ikinizinki de.