Ooo adaşım burdaymış
Sana pm gönderiliyorlar diye bazen bana da gönderiyorlardı.
3-4 kere o olay yaşandı

Diyorum ben o değilim pmleri karıştırdınız diyorum zor ikna ediyordum milleti
Durun !
Ben Tüketici Haklarından CEO Kağan Paşa !
O Telefonu çabuk tarafımıza geri gönderin. Adres bilgileri pm ile yollanacaktır.
O telefonu bize göndermediginiz takdir de sizi sokakta tek yakalayıp pıçaklarız! Facebook hesabınızı heçkıtlıcaz!
(Hakikatten iyiymiş bu arada kaç tl ödeme yaptılar? Yav bide geri telefonu istemediler he vallaha iyiymiş.)
Beynim yandı. Gidin biriniz gold falan alın. Tam ne saçmalıyo bu diyecektim sonradan çaktım harfi