Ooo adaşım burdaymış
Sana pm gönderiliyorlar diye bazen bana da gönderiyorlardı.
3-4 kere o olay yaşandı Diyorum ben o değilim pmleri karıştırdınız diyorum zor ikna ediyordum milleti


Durun !
Ben Tüketici Haklarından CEO Kağan Paşa !

O Telefonu çabuk tarafımıza geri gönderin. Adres bilgileri pm ile yollanacaktır.
O telefonu bize göndermediginiz takdir de sizi sokakta tek yakalayıp pıçaklarız! Facebook hesabınızı heçkıtlıcaz!


(Hakikatten iyiymiş bu arada kaç tl ödeme yaptılar? Yav bide geri telefonu istemediler he vallaha iyiymiş.)