Arkadaşlar merhaba,
Abimin AVEA'dan almış olduğu Samsung Galaxy Note 3 imei klonlanması sebebiyle tüketici mahkemesine başvurduk ve kazandık. Ücret iadesi yapıldı tarafımıza fakat telefonu vs. bizden istemediler. Cihaz bizde mi kalıyor acaba ?
Çünkü cihazı kapatmışlar yani herhangi bir hat çalıştırmıyor telefon.