Farklı bir sorundan dolayı biz de hakem heyeti aracılığı ile ücret iadesi almıştık ancak telefonu vermiştik altığımız bayiye. Eğer ürünü almadan iade yaptılarsa cihaz sizindir kullanabilirseniz kullanın bence