Mitsubishi Colt kullanan var mı ? Alınırmı ?
16
●2.702
- 30-06-2015, 08:24:482008-2009 yıllarında 1.3 otomatik olanı kullandım. Çok az yaktığını söyleyemem. Ama araç atik ve güzel bir araçtı. Bence alınır.By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2015, 10:44:02cz3 mü hocam bahsettiğiniz ?ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:44:02 -->-> Daha önceki mesaj 10:42:32 --
benim de gönlümdeki araç lancer(köpek balığı) ama lancer için 4-5 ay sabretmem gerekecek. sabredebilirmiyim bilmiyorumFatich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şahsıma ait ilk arabayı almak üzereyim çünkü
- 30-06-2015, 14:20:53hayır normalini kullandım.By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2015, 17:42:282. el piyasası ne durumdadır ?ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arıza çıkartıyormuydu çok ?
parçaların fiyatı nedir hocam ? - 30-06-2015, 17:46:35Benim şirket aracımdı. Açıkçası hiç arızalanmadı yaklaşık 14 ay kadar kullandım. Parça vs. durumlarını açıkçası hiç hatırlamıyorum. Yine şirket aracı olduğu için 2. el piyasasını da bilmiyorum.By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hanıma araba alacakken bakmıştım. 30 civarlarında istiyorlardı otomatiklerine. Ama kolay satabilir misin? Bence çok kolay satamazsın.