• 28-06-2015, 23:10:31
    #1
    arkadaşlar bu arabayı almayı düşünüyorum. fikirleriniz öneriniz nedir ?
  • 29-06-2015, 21:39:35
    #2
    yokmu kullanan bilen?
  • 29-06-2015, 23:19:11
    #3
    carisma kullanmış biri olarak mitsubishi'nin her aracını öneririm. ben de şuan lancer bakıyorum. mitsubishi club turkey diye arat detaylı bilgiler edinirsin araç hakkında.
  • 30-06-2015, 08:24:48
    #4
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bu arabayı almayı düşünüyorum. fikirleriniz öneriniz nedir ?
    2008-2009 yıllarında 1.3 otomatik olanı kullandım. Çok az yaktığını söyleyemem. Ama araç atik ve güzel bir araçtı. Bence alınır.
  • 30-06-2015, 10:44:02
    #5
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2008-2009 yıllarında 1.3 otomatik olanı kullandım. Çok az yaktığını söyleyemem. Ama araç atik ve güzel bir araçtı. Bence alınır.
    cz3 mü hocam bahsettiğiniz ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:44:02 -->-> Daha önceki mesaj 10:42:32 --

    Fatich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    carisma kullanmış biri olarak mitsubishi'nin her aracını öneririm. ben de şuan lancer bakıyorum. mitsubishi club turkey diye arat detaylı bilgiler edinirsin araç hakkında.
    benim de gönlümdeki araç lancer(köpek balığı) ama lancer için 4-5 ay sabretmem gerekecek. sabredebilirmiyim bilmiyorum
    şahsıma ait ilk arabayı almak üzereyim çünkü
  • 30-06-2015, 10:49:33
    #6
    bende arkadaşımınkini kullandım 1.3 otomatik tek beğenmediğim yanı amantsörler taş gibi süspansiyon yok .
  • 30-06-2015, 14:20:53
    #7
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cz3 mü hocam bahsettiğiniz ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:44:02 -->-> Daha önceki mesaj 10:42:32 --



    benim de gönlümdeki araç lancer(köpek balığı) ama lancer için 4-5 ay sabretmem gerekecek. sabredebilirmiyim bilmiyorum
    şahsıma ait ilk arabayı almak üzereyim çünkü
    hayır normalini kullandım.
  • 30-06-2015, 17:42:28
    #8
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır normalini kullandım.
    2. el piyasası ne durumdadır ?
    arıza çıkartıyormuydu çok ?
    parçaların fiyatı nedir hocam ?
  • 30-06-2015, 17:46:35
    #9
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. el piyasası ne durumdadır ?
    arıza çıkartıyormuydu çok ?
    parçaların fiyatı nedir hocam ?
    Benim şirket aracımdı. Açıkçası hiç arızalanmadı yaklaşık 14 ay kadar kullandım. Parça vs. durumlarını açıkçası hiç hatırlamıyorum. Yine şirket aracı olduğu için 2. el piyasasını da bilmiyorum.

    Hanıma araba alacakken bakmıştım. 30 civarlarında istiyorlardı otomatiklerine. Ama kolay satabilir misin? Bence çok kolay satamazsın.