By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar bu arabayı almayı düşünüyorum. fikirleriniz öneriniz nedir ?
2008-2009 yıllarında 1.3 otomatik olanı kullandım. Çok az yaktığını söyleyemem. Ama araç atik ve güzel bir araçtı. Bence alınır.