Konu
Mitsubishi Colt kullanan var mı ? Alınırmı ?
30-06-2015, 08:24:48
#4
ismailbal
By_ReFLeX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlar bu arabayı almayı düşünüyorum. fikirleriniz öneriniz nedir ?
2008-2009 yıllarında 1.3 otomatik olanı kullandım. Çok az yaktığını söyleyemem. Ama araç atik ve güzel bir araçtı. Bence alınır.